ازکجاشروع شد...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

 

موندم از کجا شروع شد

که  تور دوباره  دیدم

هنوز از  راه  نرسیده

به  ته  قصمون  رسیدم

یکی جزء من تو دلت بود

واسه این بود برنگشتم

وقتی  لبخند  تو  دیدم

حتی از خودم گذشتم . . . .



نظرات شما عزیزان:

ضد دخترا-پسرا بيان2
ساعت6:36---1 بهمن 1390
سلام به منم سر بزن- پسراي باحال و دختران پرظرفيت بيان2

رضا
ساعت22:12---29 دی 1390
من عاشق اين متن هستم -مهنا جون دمت گرم از وبلاگ هرقد تعريف كنم كم گفتم،حرف نداره بخدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 23 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com